miercuri, 12 noiembrie 2008

Urban violeNt

Ora 10 . Mda ore 22 ca sa fiu formala si eu sunt pe net . Pierd vremea . Irosesc clipe pretioase care ca sa veeezi nu sunt chiar atat de pretioase de vreme ce am vreme :)) sa le pierd . Am sa vorbesc exclusiv despre mine . NU vreau sa barfesc pe nimeni , nu . Deci tot ce urmeaza sa scriu e doar o parere . Azi - fi frumoasa , soare . . friiiiig rau , ziua profei de romana . . . sefa clasei fiind am mers dupa flori cu inca un coleg si o colega . Florile ? Ieftine , frumoase ( preferatele profei ) . Pererile ? - impartie : ca de ce-s portocalii ? ca . . .
Si uite asa m-am enervat . Ma enervez usor , prea usor recunosc . Mda scriu , scriu , scriu ca-mi face bine ( ” ma vindeca ” ) . Un coleg imi zice sa ma tratez ca-s agresiva , mda . . . sunt , daca ma provoaca eu ce sa-i fac ? poi cum ce ? sa dau iar in el saaau sa dau cu ceva dupa el . .. nu ? Mda , asa fac eu . Nu sunt o ipocrita care sa meraga la biserica si nici o fetita cuminte care sta in banca ei ca sa nu supere pe nimeni . NU ! si NU ! si NU !Sunt a pain in the a_ _ . Asta sunt si mie-mi place . . . rimeaza :)))
Cred ca imi ajunge pt azi . Ah dar nu ma pot opri aici . Nu , vreau sa mai zic ca am o-b-o-s-i-t si sunt cumplit de plictisita de lumea de kkt din Baia Mare . . . de atmosfera moarta . Am fost azi la Real . . frumos magazin , lume multa ( azi nu chiar ) preturi bune ( produse putine si foarte putine ) mah da cand am ajuns sa nu imi mai permit cumparaturi de la Real . . e jale frate , e jale . . . M-am uitat la una alta , mi-as fi gasit eu chestii ca eh asa e omul risipitor ( mai ales eu :-$ ) dar m-am multumit sa imi culg de pe jos bucatele de lacrimi provocate de - cifrele rele - ( HAI FILOOO ! HUUUUUO MATE !) si sa mi le indes in buzunare zicand ca-s . . . altceva .

Un comentariu:

Anita spunea...

Of, sunt sigura ca dirigai i-au placut florile de la voi, orice culoare ar fi fost, atat timp cat nu erau crini imperiali! :))
E normal sa te simti asa, e normal sa ai perioade tampite, e normal sa nu iti placa oamenii... Avand in vedere vremurile in care traim... Cat despre bani, la naiba cu ei! Cum spunea Norah Jones,'money`s just something you trow at the back of a train'.
PS: la mate-info nu e chiar atat de rau... recunosc ca mi-ar fi fost mult mai usor la filo, dar nu regret. Numai bine>:D<